Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0
jest standardem zarządzania i świadczenia usług przez podmioty specjalizujące się w usługach szkoleniowo-rozwojowych.
Został wypracowany przez branżowych ekspertów, wykorzystuje doświadczenie rynkowe i eksperckie całego środowiska z obszaru usług szkoleniowo-rozwojowych. Jest rozwinięciem standardu SUS znanego na polskim rynku edukacyjnym od 2011 roku.
Określa wymagania wobec firm szkoleniowo-rozwojowych (prowadzących usługi szkoleniowe, coachingowe, doradcze, e-learningowe itp.) w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług. Wyznacza standardy zarządzania firmami oraz kompetencjami osób odpowiedzialnych za realizację usług.
Jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizującą się w audytach systemów zarządzania – DEKRA Certification.
Spełnia wymagania systemu zapewnienia jakości dla firm szkoleniowo-rozwojowych, które są zainteresowane wpisem do Bazy Usług Rozwojowych (BUR) prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) (dawniej Rejestr Usług Rozwojowych – RUR) i świadczeniem usług dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Regionalnych Programów Operacyjnych.
Standard koncentruje się na 4 obszarach:
*zarządzanie firmą, * sposób świadczenia usług, *kompetencje kadr, *organizacja i logistyka usług
Korzyści z wdrozenia SUS 2.0:
- Wejście do prestiżowego grona dostawców najwyższej klasy usług szkoleniowych.
- Wzmocnienie wizerunku profesjonalnej firmy, swoją pozycję rynkową oraz konkurencyjność.
- Uzyskanie rekomendacji, które pomogą rozwijać firmę i poprawiać jakość świadczonych usług.
- Spełnienie wymogów PARP dotyczące rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP (d. Rejestrze Usług Rozwojowych), co pozwoli Ci świadczyć dla swoich klientów usługi dofinansowane z EFS.
Nasza firma świadczy pomoc w uzyskaniu certyfikatu SUS 2.0. Więcej informacji uzyskasz poprzez kontakt z nami. Zapraszamy.